Работа в Usit Colours

 

 

 

 

Като отлично развиваща се компания и лидер на пазара на туристически услуги и програми за обмен осъзнаваме, че екипът ни е в основата на тези успехи. В Юзит Калърс винаги сме инвестирали в развитието на персонала и сме давали шанс на много млади хора да се развият като професионалисти. 

 

Дори в момента да няма подходяща позиция за Вас, не се колебайте да кандидатствате със CV и мотивационно писмо, винаги ще обърнем внимание на Вашата кандидатура. Можете да изпратите документите си на hr@usitcolours.bg

 

 

Отворени позиции:

  • Консултант туристически услуги гр. Русе /Русе ЮК127.0419/ покажи

    Ако искате да:

    • Специализирате в продажбата на самолетни билети и хотелско настаняване;
    • Създавате индивидуални и групови пътувания за клиенти в България и чужбина;
    • Познавате и продавате круизни пътувания по целия свят;
    • Развивате знания и умения в работата с ритейл и корпоративни клиенти

    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Опит, като част от туристическа агенция;
    • Познания за продажбата на самолетни билети и хотели в България и чужбина;
    • Умения, комбинация от: креативност, комуникативност, аналитнично мислене, организираност;
    • Знания в работата с MS Office приложенията;
    • Предишно участие в програми за обмен (WAT USA) ще се счиата за предимство

    Ние ще предложим:

    • Отлично заплащане пряко обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на туризма и пътуванията;
    • Постоянен контакт и срещи с клиенти;
    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област

     

    Кандидатствай

  • Консултант туристически услуги гр. Стара Загора /Стара Загора ЮК126.0319/ покажи

    Ако искате да:

    • Специализирате в продажбата на самолетни билети и хотелско настаняване;
    • Създавате индивидуални и групови пътувания за клиенти в България и чужбина;
    • Познавате и продавате круизни пътувания по целия свят;
    • Развивате знания и умения в работата с ритейл и корпоративни клиенти;

    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Опит, като част от туристическа агенция;
    • Познания за продажбата на самолетни билети и хотели в България и чужбина;
    • Умения, комбинация от: креативност, комуникативност, аналитнично мислене, организираност;
    • Знания в работата с MS Office приложенията;
    • Предишно участие в програми за обмен (WAT USA) ще се счиата за предимство

    Ние ще предложим:

    • Отлично заплащане пряко обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на туризма и пътуванията;
    • Постоянен контакт и срещи с клиенти;
    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област

     

    Кандидатствай

  • Продуктов специалист почивки чужбина /София / покажи

     Продуктов специалист почивки чужбина екзотика


    За нас:

    Ние сме водеща международна туристическа агенция и лидер на българския пазар в самолетни пътувания, круизи, настаняванията и почивките, студентски програми в САЩ организацията на събития и още много услуги в областта на туризма.


    Ако искате да:

    • Координирате продуктовата, ценовата и промоционалната стратегия на Юзит Калърс за услугите по настаняване и почивки в чужбина;

    • Администрирате договорените условия и цени с доставчици в областта на туристическото обслужване – системи за продажби, туроператори, хотели, чартърни компании и др.;

    • Подпомагате директните продажби през офисите на Юзит Калърс и сайтовете на компанията, за настаняване и почивки в чужбина;

    • Съдействате за цялостната организационна дейност на екип „Настаняване и почивки чужбина”;

    • Продавате услуги директно на клиенти и партньори на Юзит Калърс;


    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Познаване на основните ваканционни дестинации в световен мащаб;

    • Комбинация от умения, сред които са: аналитнично мислене, преговори, организираност, креативност, комуникативност;

    • Знания в работата с MS Office приложенията;

    • Отлично владеене на английски език писмено и говоримо;

    • Образование в туризма, опит и познания в работата с продажби и резервации на почивки в чужбина ще се счита за предимство;


    Ние ще предложим:

    • Атрактивно заплащане обвързано с постигнатите резултати;

    • Развитие и много опит в областта на продуктов мениджмънт и продажби;

    • Постоянен контакт и срещи с партньори и клиенти;

    • Възможности за пътуване и посещение на много туристически дестинации;

    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;

    • Позиция в международна компания, лидер в своята област;

     

    Ако смятате, че това е вашата позиция, изпратете кандидатурата си, с която да ни убедите Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. За допълнителна информация можете да посетите страниците на Юзит Калърс в интернет.


     

    Кандидатствай

  • Консултант организация на бизнес пътувания /София ЮК124.1018/ покажи

    консултант организация на бизнес пътувания


    • Специализирате в продажбата на самолетни билети, хотелско настаняване и допълнителни туристически услуги за корпоративни клиенти;
    • Създавате индивидуални и групови пътувания за бизнес клиенти в България и чужбина;
    • Развивате знания и умения в областта на акаунт мениджмънта и цялостното консултиране и управление на пътуванията на големи компании;
    • Получавате знания за най-новите тенденции и решения за бизнес пътувания в световен мащаб

    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Опит, като част от туристическа агенция от минимум 3 години;
    • Отлични познания за продажбата на самолетни билети, хотели и допълнителни услуги, като коли под наем, тансфери, застраховки и др.
    • Умения, комбинация от: креативност, комуникативност, аналитнично мислене, организираност;
    • Знания в работата с MS Office приложенията; 
    • Сертификат или доказан опит в работата с Amadeus и/или друг GDS са задължителни

    Ние ще предложим:

    • Отлично заплащане пряко обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на туризма и бизнес пътуванията;
    • Постоянен контакт с корпоративни клиенти;
    • Работа в опитен, амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област

     

    Кандидатствай

  • Специалист администриране корпоративни клиенти и събития /София ЮК122.0618/ покажи

    Ако искате да:

    • Администрирате обслужването на ключови клиенти на компанията в областта на настаняването и мероприятията, като изготвяте предложения, резервирате услуги и генерирате всички необходими отчети и документи;
    • Договаряте изгодни условия и цени с доставчици в областта на туристическото обслужване – хотели, ресторанти, кетъринг компании, транспортни фирми, озвучаване, презентиране и осветление;
    • Работите и създавате партньорства с компании в областта на анимацията, шоу бизнеса, маркетинга и всякакви други области;
    • Подпомагате организирането и участвате в събития за корпоративни клиенти, като – фирмени обучения, мероприятия, конференции, тиймбилдинг, маркетингови ивенти;

    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Доказан опит с администриране и организиране, като част от туристическа агенция, хотел или компания;
    • Комбинация от умения, сред които са: аналитнично мислене, организираност, работа под напрежение, комуникативност;
    • Отлична компютърна грамотност и писменна кореспонденция;
    • Познания за хотелите, ресторантите, залите и местата за провеждане на събития в България ще се считат за предимство;
    • Желание и възможност да пътуване;

    Ние ще предложим:

    • Атрактивно заплащане обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на ивент мениджмънта;
    • Постоянен контакт и срещи с клиенти;
    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област;

     

    Кандидатствай

  1. качи
    качи
  2. Полетата маркирани с * са задължителни!
  3. Защо ни трябват вашите данни и как ще ги обработим?
    Ние събираме и обработваме Вашите лични данни съгласно Общия регламент за защита на личните данни.
    Те са ни необходими, за да обработим вашата кандидатура за работа.
    Подробна информация можете да намерите тук

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна, спомагайки различни процеси в сайта като навигиране, пренос на данни и сигурност. Бисквитките се ползват и за набавяне на обобщена и напълно анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва от потребителите – например най-разглеждани страници, брой посетители, време на зареждане на страниците и други. Тази информация ни помага за подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с пригодени според техните интереси рекламни съобщения. На линка долу може да прочетете по-подробно описание за това какво са бисквитките, какви бисквитки ползваме и каква е употребата им. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

Този сайт използва бисквитки, за да може да функционира. Бисквитките правят употребата му технически възможна, лесна и сигурна. Ползват се и за набавяне на анонимизирана статистическа информация за това как сайтът се ползва, с цел подобряване на неговата визия, съдържание и бързодействие, както и за последващо таргетиране на потребители с адаптирани за тях рекламни съобщения. За да работи нашия сайт по най-добрия и адаптиран за всеки потребител начин е необходимо съгласие с бисквитките.

иконка иконка