Usit Colours използва бисквитки, с цел подобряване на услугата на нашите уебстраници. Ако продължите да използвате онлайн услугите ни, приемаме че сте съгласни да получавате бисквитки от уебстраниците, собственост на компанията.

Работа в Usit Colours

 

 

 

 

Като отлично развиваща се компания и лидер на пазара на туристически услуги и програми за обмен осъзнаваме, че екипът ни е в основата на тези успехи. В Юзит Калърс винаги сме инвестирали в развитието на персонала и сме давали шанс на много млади хора да се развият като професионалисти. 

 

Дори в момента да няма подходяща позиция за Вас, не се колебайте да кандидатствате със CV и мотивационно писмо, винаги ще обърнем внимание на Вашата кандидатура. Можете да изпратите документите си на hr@usitcolours.bg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отворени позиции:

  • Специалист корпоративни клиенти и събития /София ЮК111.0117/ покажи

    Ако искате да:

    • Създавате, планирате, организирате и участвате в събития за корпоративни клиенти, като – фирмени обучения, мероприятия, конференции, тиймбилдинг, маркетингови ивенти;
    • Организирате и управлявате всички продажби към ключовите клиенти на компанията, като изготвяте предложения, резервирате услуги и генерирате всички необходими отчети;
    • Срещате и привличате нови корпоративни клиенти;
    • Договаряте изгодни условия и цени с доставчици в областта на туристическото обслужване – хотели, ресторанти, кетъринг компании, транспортни фирми, озвучаване и светлини;
    • Работите и създавате партньорства с компании в областта на анимацията, шоу бизнеса, маркетинга и всякакви други области

    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Опит от няколко години в организацията на събития, като част от туристическа агенция, хотел или компания;
    • Познания за хотелите, ресторантите, залите и местата за провеждане на събития в България;
    • Комбинация от умения, сред които са: креативност, комуникативност, аналитнично мислене, организираност;
    • Желание и възможност да пътува през значителна част от времето си;
    • Знания в работата с MS Office приложенията;
    • Шофьорска книжка

    Ние ще предложим:

    • Атрактивно заплащане обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на ивент мениджмънта;
    • Постоянен контакт и срещи с клиенти;
    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област

     

    Кандидатствай

  • Консултант туристически услуги Стара Загора /Стара Загора ЮК110.0117/ покажи

    Ако искате да:

    • Специализирате в продажбата на самолетни билети и хотелско настаняване;
    • Създавате индивидуални и групови пътувания за клиенти в България и чужбина;
    • Познавате и продавате круизни пътувания по целия свят;
    • Развивате знания и умения в работата с ритейл и корпоративни клиенти;
    • Помагате на млади хора да пътуват и работят в САЩ и други държави

    Нашият най-добър кандидат притежава:

    • Опит, като част от туристическа агенция;
    • Познания за продажбата на самолетни билети и хотели в България и чужбина;
    • Умения, комбинация от: креативност, комуникативност, аналитнично мислене, организираност;
    • Знания в работата с MS Office приложенията;
    • Сертификат за работа с Amadeus и/или друг GDS;
    • Добри познания по английски език;
    • Предишно участие в програми за обмен (WAT USA и др.) ще се счита за предимство

    Ние ще предложим:

    • Отлично заплащане пряко обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на туризма и пътуванията;
    • Постоянен контакт и срещи с клиенти;
    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област

     

    Кандидатствай

  • Консултант туристически услуги София /София ЮК107.1116/ покажи

    Отговорности и задължения:

    • Специализирате в продажбата на самолетни билети и хотелско настаняване;
    • Създавате индивидуални и групови пътувания за клиенти в България и чужбина;
    • Познавате и продавате круизни пътувания по целия свят;
    • Развивате знания и умения в работата с ритейл и корпоративни клиенти

     


    Изисквания:

    • Опит, като част от туристическа агенция;
    • Познания за продажбата на самолетни билети и хотели в България и чужбина;
    • Умения, комбинация от: креативност, комуникативност, аналитнично мислене, организираност;
    • Знания в работата с MS Office приложенията;
    • Сертификат за работа с Amadeus и/или друг GDS;
    • Желание и възможност за работа на смени

    Фирмата предлага:

    • Отлично заплащане пряко обвързано с постигнатите резултати;
    • Развитие и много опит в областта на туризма и пътуванията;
    • Постоянен контакт и срещи с клиенти;
    • Работа в амбициозен и постоянно развиващ се успешен екип;
    • Позиция в международна компания, лидер в своята област

     

    Кандидатствай

  1. качи
    качи
  2. Полетата, които са маркирани с * са задължителни!
Получавай пръв най-изгодните оферти