“Юзит Калърс България” ООД е една от най-големите туристически компании на българския пазар. През годините ние разширявахме своята продуктова гама, офис мрежа, информационно обслужване, а като основна цел за нас винаги е била удовлетвореността на клиента. За да можем да постигнем качеството, свързано с все по-високите изисквания на нашите клиенти, още през 2009 година в компанията беше разработена и внедрена Система за управление на качеството. Наличието на подобна система гарантира:
» Нарастване удовлетвореността и доверието сред клиентите;
» Възможностите на компанията пред потенциалните клиенти и партньори;
» Компетентността на служителите;
» Национално и международно признание.
Системата за управление на качеството на “Юзит Калърс България” ООД е сертифицирана от международната одиторска компания RINA и отговаря на изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2015. Сертификатът по ISO 9001 показва на клиента, че срещу него стои стабилен партньор, който работи по ясни правила и защитава неговия интерес.
ПОЛИТИКА И ЦЕЛИ ПО КАЧЕСТВОТО
Ръководството на „Юзит Калърс България” ООД дефинира политиката по качеството в настоящата декларация - гаранция, че политиката и целите по качеството са създадени за Системата за управление на качеството /БДС EN ISO 9001:2015/ и са съвместими със стратегическата насоченост и с контекста на организацията.
ГЛАВНИ ЦЕЛИ НА НАШАТА ОРГАНИЗАЦИЯ СА:
» Да бъде лидер на българския пазар в доставката на услуги в областта на туризма (самолетни билети, настаняване в страната и чужбина, пакетни почивки и екскурзии и др.) и програмите за международен културен обмен.
» Постигане на максимално задоволяване на изискванията на клиентите във връзка с видовете предлагани услуги, качеството на тяхното предлагане и достъпността до клиента (офис мрежа и услуги през интернет).
» Осигуряване устойчиво развитие на компанията по отношение на нива на продажби и печалба, като по този начин отстоява своето място на пазара и социалната си мисия, включително гарантиране на работните места и справедливо заплащане.
ПРИНЦИПИ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ЦЕЛИТЕ:
» Удовлетвореността на клиентите - най-важно условие, което осигурява организацията да просъществува и в бъдеще. Единствен критерий за постигнатото от нас качество е равнището на удовлетвореност на клиентите.
Като основен измерител за постигната удовлетвореност на клиента в организацията се приема липсата на основателни оплаквания и рекламации, повтарящите се поръчки от клиентите и печеленето на нови, още по-взискателни клиенти, които ще насърчават нашия стремеж към непрестанни подобрения.
» Лидерството и съпричастността на хората са другите два ръководни принципа в нашата организация. Лидерите установяват онази атмосфера, която мотивира и увлича и останалите служители да участват пълноценно при постигане на основните цели.
Изключително важно е да се работи в екип с твърдото и ясно убеждение, че само желаният и търсеният резултат на нашия труд ще доведе до добро икономическо състояние на организацията и просперитет на всеки един от нас.
» Създаване на такива ресурсни и организационни предпоставки и такива условия на труд и механизми за мотивация, че всеки служител да е най-активно и пълноценно ангажиран, всеки според своите отговорности, с ефективни действия за осигуряване и развитие на качеството.
Основни критерии за оценка на степента на мотивираност и пълно участие на всички сътрудници при изпълнение на поставените цели са реалните приноси на всеки от тях, активното им участие в процеса на извършване на непрестанни подобрения в организацията.
» Използването на процесния подход при изграждането, внедряването и ефективното функциониране на Системата за управление на качеството на организацията е предпоставка за въвеждането на системния подход в управлението. Мислене, основано на риска – овладяването на рисковете и използването на възможностите са основата за постигане на по-добри резултати и предотвратяване на негативни последствия Решенията, които ръководството взима, се основават на сериозен и задълбочен анализ на събираните в организацията данни.
» Взаимноизгодни отношения с външните доставчици на туристически услуги и обменни програми са другият ръководен принцип в нашата работа. От качеството на нашите доставки зависи и качеството на нашата дейност и затова ние акцентираме на развитие и укрепване на отношенията с основните доставчици.
» Постоянни подобрения на всички равнища в организацията. Това значи истински полезната работа по предотвратяване на грешки да се изнесе начело пред не дотам ефективната работа по търсене и отстраняване на вече допуснати грешки.
» Подобряване на работната среда и въвеждане на мерки за намаляване на вредното влияние върху околната среда. Така от една страна осигуряваме качествена работна среда, която да спомага за пълното разгръщане на потенциала на служителите и от друга даваме своя малък принос в поддържането на околната среда, осигурявайки бъдещето на следващите поколения.
РЪКОВОДСТВОТО НА ОРГАНИЗАЦИЯТА ГАРАНТИРА, ЧЕ:
» полага грижи системата за управление да функционира ефикасно и в съответствие с изискванията на стандарт ISO 9001:2015.
» е създало условия за активното съдействие на ръководния и изпълнителски персонал в развитието на Системата за управление на качеството.
» организацията разполага с нужните ресурси за изграждане, поддържане и развитие на Системата за управление на качеството.
Като Изпълнителен директор на “Юзит Калърс България“ ООД декларирам личното си участие и отговорност и тези на ръководството и персонала, за изпълнение на обявената Политика по качеството, осигуряваща устойчив растеж на организацията.
Нашите ресурси, знания, умения, опит и амбиция ни дават увереност, че можем да спечелим доверието на клиентите. Вярваме в способностите на всеки член от нашия екип и ценим приноса му в постигането на главните ни цели.
Изпълнителен директор:
Росица Панчева