Kак да подберем подходящата оферта

Kак да подберем подходящата оферта

 

Kак да подберем подходящата оферта за круиз

В годината, когато круизите дойдоха толкова близо до родния турист, не всичко обаче изглежда толкова розово, колкото в брошурите или сайтовете на туристическите компании. Все по-голям става броят на неудоволетворените клиенти, но има и една част от тях, които тотално са изгорели със закупуването на круизни пакети от американски компании. Проблема идва от факта, че американски туроператори, предлагат цени за пакети с до 10% по-евтини от нормалните, но с уточнението, че офертата е валидна само за американски и канадски граждани. Както можете да се досетите, това е написано с подозрително малък шрифт, на някоя от последните страници на договорът, като естествено целта е да се заблуди крайния клиент.

Така, не е единичен случай, когато българи закупуват "изгодния" круиз, пътуват до мястото на отплаване (обикновенно от другата страна на океана), за да открият, че не могат да бъдат допуснати на борда на круиза по простата причина, че не са американски или канадски граждани. И това на етап, когато плащането е извършено онлайн, посредством кредитна карта (където освен, че вече са изгорели с пари, неясен остава и въпросът със сигурността на данните от кредитната карта), куфарите са пакетирани и хавайската шапка вече е на път да влезе в употреба.

 

Нелепото в случая, е че туристът сам по себе си е "виновен", за това че не е изчел до последния ред договора и по този начин туроператорът не носи никаква отговорност за извършеното плащане и понесените загуби от страна на туриста.

 

Тъй че, ако планирате сага или в бъдеще пътуване с круиз - проучете добре пазара и се свържете с български туроператор с опит в резервирането и планирането на круизи, защото както в повечето случаи става - "Евтиното, винаги излиза по-скъпо..."

 

 

« обратно

 

 

 

публикувана 06.2014   /  обновена 06.2014
иконка иконка
Използваме бисквитки, за да се уверим, че Ви предлагаме най-доброто потребителско преживяване на сайта ни. За повече подробности прочетете тук.