Usit Colours използва бисквитки, с цел подобряване на услугата на нашите уебстраници. Ако продължите да използвате онлайн услугите ни, приемаме че сте съгласни да получавате бисквитки от уебстраниците, собственост на компанията.

Информация за спрените полети на МАЛЕВ

 

 

Уважаеми клиенти,

 

 

На 03.02.2012 год., авиокомпания МАЛЕВ - Унгарски авиолинии - оповести спиране на полетите си поради финансови затруднения. В случай, че имате закупен билет от Юзит Калърс за полети на Малев и Ви предстои пътуване, молим да се свържете с нас на телефон 0700 15 115 или да посетите най-близкия до Вас офис на Юзит Калърс.

 

 

Последната официална информация, дадена ни от авиокомпания Малев, определя регламента и процедурите за възстановяване на суми по неизползвани или частично използвани самолетни билети на авиокомпанията. 

 

Според текста, пътници, които имат право на възстановяване на суми са:

 

  • такива, които са закупили самолетни билети на авиокомпанията преди датата на преустановяване на дейността й (03.02.2012 год.), като датите на пътуване за тези самолетни билети трябва да бъдат в рамките на не повече от 3 (три) дни след, или в самия ден на прекратяване на дейността на авиокомпанията (т.е до 06.02.2012 год., включително);

 

 

  • онези, които са пропътували полета си с Malev към тяхната дестинация преди или в деня на преустановяване на дейност на авиокомпанията и притежават валидни билети за дата на връщане не по-късно от 29.02.2012 г.

 

 

Ако отговаряте на някои от горепосочените критерии, авиокомпания Малев очаква да предявите Вашето искане за възстановяване на разходи както следва:

 

 

  • Ако сте заплатили самолетния си билет посредством банкова карта или PayPal (онлайн, в туристическа агенция или в офис на Малев), е необходимо да отправите запитване към Вашата банка относно опциите за възстановяване на суми по банкова сметка;

 

  • Ако сте заплатили билета си в туристическа агенция - в брой или по банка – трябва да подадете искане за възвръщане на суми в туристическата агенция не по-късно от 02.03.2012 г.;

 

  • В случай, че самолетният Ви билет на Малев е част от екскурзионен пакет, попитайте агенцията, от която сте го купили, за условията и възможностите за възстановяване на разходи;

 

  • Ако сте закупили билета си от офис на Малев и сте платили в брой или по банка, е необходимо да изпратите молба за възстановяване на суми  на malev@malev.com или на следния адрес: 1476 Budapest, Postafiók 79. Решението относно удовлетворение на искането ще бъде взето по време на процедурата по несъстоятелност и в съответствие с приложимите законови разпоредби;

 

  • В случай, че билетът Ви за полет на Малев е издаден от друга авиокомпания, трябва да отправите претенция към съответната авиокомпания; 

 

  • Ако сте заплатили таксите за самолетен билет от Frequent Flyer програмата на Малев с банкова карта, е необходимо да отправите запитване към Вашата банка относно опциите за възстановяване на суми по банкова сметка;

 

  • Ако сте заплатили таксите за самолетен билет от Frequent Flyer програмата на Малев по банков път, изпратете молба за възстановяване на суми  на malev@malev.com или на следния адрес: 1476 Budapest, Postafiók 79. Решението относно удовлетворение на искането ще бъде взето по време на процедурата по несъстоятелност и в съответствие с приложимите законови разпоредби;

 

  • Ако сте купили билет на друга авиокомпания, използвайки точки от Frequent Flyer програмата на Малев, следва да отправите да отправите претенция към съответната авиокомпания;

 

  • В случай, че имате самолетен билет на Малев за полет на друга авиокомпания, е необходимо да изпратите молба за възстановяване на суми  на malev@malev.com или на следния адрес: 1476 Budapest, Postafiók 79. Решението относно удовлетворение на искането ще бъде взето по време на процедурата по несъстоятелност и в съответствие с приложимите законови разпоредби. 

 

 

 

Контактите, предоставяни за комуникация с авиокомпанията са:

 

Malév Call Centre:

 

телефон от Унгария: +36 40 21 21 21

 

телефон от чужбина: +36 1 802 11 11

 

e-mail: malev@malev.com

 

 

Молим да имате предвид, че българските граждани, които са засегнати, могат да се обърнат за съдействие към Консулската служба на Посолството на България в Будапеща на тел: + 36 1 322 08 24, + 36 1 322 08 36, +36 1342 37 38. Адресът на Посолството е Бул. Андраши № 115, 1062, Будапеща. 

публикувана 02.2012


иконка иконка

By Dilyana Georgieva