Уважаеми клиенти,
На 03.02.2012 год., авиокомпания МАЛЕВ - Унгарски авиолинии - оповести спиране на полетите си поради финансови затруднения. В случай, че имате закупен билет от Юзит Калърс за полети на Малев и Ви предстои пътуване, молим да се свържете с нас на телефон 0700 15 115 или да посетите най-близкия до Вас офис на Юзит Калърс.
Последната официална информация, дадена ни от авиокомпания Малев, определя регламента и процедурите за възстановяване на суми по неизползвани или частично използвани самолетни билети на авиокомпанията.
Според текста, пътници, които имат право на възстановяване на суми са:
- такива, които са закупили самолетни билети на авиокомпанията преди датата на преустановяване на дейността й (03.02.2012 год.), като датите на пътуване за тези самолетни билети трябва да бъдат в рамките на не повече от 3 (три) дни след, или в самия ден на прекратяване на дейността на авиокомпанията (т.е до 06.02.2012 год., включително);
- онези, които са пропътували полета си с Malev към тяхната дестинация преди или в деня на преустановяване на дейност на авиокомпанията и притежават валидни билети за дата на връщане не по-късно от 29.02.2012 г.
Ако отговаряте на някои от горепосочените критерии, авиокомпания Малев очаква да предявите Вашето искане за възстановяване на разходи както следва:
- Ако сте заплатили самолетния си билет посредством банкова карта или PayPal (онлайн, в туристическа агенция или в офис на Малев), е необходимо да отправите запитване към Вашата банка относно опциите за възстановяване на суми по банкова сметка;
- Ако сте заплатили билета си в туристическа агенция - в брой или по банка – трябва да подадете искане за възвръщане на суми в туристическата агенция не по-късно от 02.03.2012 г.;
- В случай, че самолетният Ви билет на Малев е част от екскурзионен пакет, попитайте агенцията, от която сте го купили, за условията и възможностите за възстановяване на разходи;
- Ако сте закупили билета си от офис на Малев и сте платили в брой или по банка, е необходимо да изпратите молба за възстановяване на суми на malev@malev.com или на следния адрес: 1476 Budapest, Postafiók 79. Решението относно удовлетворение на искането ще бъде взето по време на процедурата по несъстоятелност и в съответствие с приложимите законови разпоредби;
- В случай, че билетът Ви за полет на Малев е издаден от друга авиокомпания, трябва да отправите претенция към съответната авиокомпания;
- Ако сте заплатили таксите за самолетен билет от Frequent Flyer програмата на Малев с банкова карта, е необходимо да отправите запитване към Вашата банка относно опциите за възстановяване на суми по банкова сметка;
- Ако сте заплатили таксите за самолетен билет от Frequent Flyer програмата на Малев по банков път, изпратете молба за възстановяване на суми на malev@malev.com или на следния адрес: 1476 Budapest, Postafiók 79. Решението относно удовлетворение на искането ще бъде взето по време на процедурата по несъстоятелност и в съответствие с приложимите законови разпоредби;
- Ако сте купили билет на друга авиокомпания, използвайки точки от Frequent Flyer програмата на Малев, следва да отправите да отправите претенция към съответната авиокомпания;
- В случай, че имате самолетен билет на Малев за полет на друга авиокомпания, е необходимо да изпратите молба за възстановяване на суми на malev@malev.com или на следния адрес: 1476 Budapest, Postafiók 79. Решението относно удовлетворение на искането ще бъде взето по време на процедурата по несъстоятелност и в съответствие с приложимите законови разпоредби.
Контактите, предоставяни за комуникация с авиокомпанията са:
Malév Call Centre:
телефон от Унгария: +36 40 21 21 21
телефон от чужбина: +36 1 802 11 11
e-mail: malev@malev.com
Молим да имате предвид, че българските граждани, които са засегнати, могат да се обърнат за съдействие към Консулската служба на Посолството на България в Будапеща на тел: + 36 1 322 08 24, + 36 1 322 08 36, +36 1342 37 38. Адресът на Посолството е Бул. Андраши № 115, 1062, Будапеща.