Usit Colours използва бисквитки, с цел подобряване на услугата на нашите уебстраници. Ако продължите да използвате онлайн услугите ни, приемаме че сте съгласни да получавате бисквитки от уебстраниците, собственост на компанията.

Най-мразената авиокомпания в света

Най-мразената авиокомпания в света

 

Най-мразената авиокомпания в света

Какво трябва да ти направи една авиокомпания, за да те ядоса толкова, че да създадеш сайт като I hate Ryanair?

 

Робърт Тайлър (Robert Tyler), от Уолтъмстоу (Walthamstow), североизточен Лондон, създава сайта I hate Ryanair (Аз мразя Ryanair) февруари 2007 г. и от тогава не спира да публикува ожесточено критични постове за наричаната от него „най-мразена авиокомпания в света”. Въпреки съдебните дела и критиките, че Тайлър се възползва от името на Ryanair, за да печели от реклама, сайтът продължава да е посещаван и подкрепян, а постове като представяне на новото лого на авиокомпанията или интервю с човек алегорично арестуван заради отказа си да плати за сандвич са широко коментирани.

 

Всичко започва от едно неудачно пътуване – закъснение за летището и отказ на авиокомпанията да ги допусне след обявеното затваряне на чекин гишето 45 минути преди полет. Повечето от историите на включилите се в групата мразещи Ryanair, са свързани с надвишени килограми багаж, непринтирани бордни карти, пропуснато доплащане за детски колички, музикални инструменти и други.

 

Факт е, че Ryanair е сред най-агресивните lowcost авиокомпании и при нея нищо не е стандартно – имат собствени правила и цяла система от допълнителни такси. Ако човек не прочете внимателно общите условия (А колко от нас го правят докато бързат да си купят самолетен билет за ₤ 1 от валидната само 24 ч промоция!) може лесно да попадне в капана на някое пропуснато или недоразбрано правило и да плати немалка сума допълнително на летището.

 

Но дали ще сме по-доволни от обявяването на обща цена за самолетния билет, с която плащаме всичко, независимо дали го искаме и дали ще го ползваме? Мненията се разделят.

 

 

Хубавото е, че в момента на пазара за самолетни билети ги има и двата модела: този на традиционните авиокомпании – обявяването на обща цена с включени всички екстри и lowcost модела – разбиване на цената на отделните й компоненти (цена на самолетен билет и допълнителни такси за багаж, за плащане с карта, за чекин и т.н.).

 

А какво ще ни помогне при избора между стандартен и лоукост самолетен билет – бих казала проста аритметика.

 

Знаем до къде искаме да пътуваме, знаем дали ще има деца или бебета с нас, колко и какъв багаж ще ни трябва. Остава да проверим каква е цената на самолетния билет с традиционна авиокомпания, какво е включено в нея и какви отстъпки имаме, а за lowcost авиокомпанията да добавим към цената на самолетния билет всички допълнителни такси и услуги, които ще ползваме. Към общата сметка е добре да се прибавят и разходите за пътуване от/до летището, защото нискобюджетните авиокомпании обикновено ползват по-малки и отдалечени летища.

 

И какъв би бил резултатът за авиокомпания Ryanair? Най-вероятно ще си остане The world’s most hated airline и The word’s favorite lowcost airline едновременно.

 

 

« обратно

 

От Ivan Kostov

публикувана 06.2014   /  обновена 06.2014


иконка иконка